23.4.07

Blogs

Jeg har haft blogs længe, også steder som Livejournal, hvor det ikke rigtig er en blog, men bare noget der ligner.

Det er ikke altid, jeg er så god til at opdatere dem, men til gengæld læser jeg rigtig flittigt det, andre skriver. Det er jo også vigtigt, at der er læsere.

Her er nogle af de blogs, jeg læser:

Biblioteker og litteratur:
Esben Fjord's blog: e-klumme
Forfatteren Neil Gaiman's blog (han linker altid til de mest spøjse ting)
Litteratursiden.dk's blog



Andre ting:
Posie Gets Cozy (de flotteste fotografier)
Yarn Harlot
Harddisken på DR
Boing Boing (har absolut intet at gøre med Nik&Jay - heldigvis)
Moonstitches (laver meget fine ting i stof)
The Keyboard Biologist Knits


Og en masse andre. Når jeg husker det.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Thank you!

Anonym sagde ...

hvorfor ikke:)