30.4.07

Og sådan virker blogs jo også

PÅ mit sidste indlæg fik jeg en kommentar fra Alex. Nu ved jeg jo, at der ikke er nogen fra 23 Ting projektet, der hedder Alex, og kommentaren var på engelsk, så jeg var nysgerrig og fulgte linket til hendes blog.

Det viste sig, at hun var ophavskvinden bag en af de engelsksprogede håndarbejdsblogs, jeg linkede til, og hun havde kunne regne ud, at jeg sagde noget pænt om det hun lavede, så hun ville lige sige tak for det.

Jeg lagde naturligvis en kommentar til hende for at forklare i hvilken sammenhæng, jeg havde linket til hende, og hun var så ind eog kigge på den amerikanske 23 Ting blog, som hun syntes så spændende ud. På den måde lærte vi begge to lidt, og jeg har også fået mere lyst til at kommentere på hendes blog, da vi nu har "mødt" hinanden.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tak for en interessant blog