10.5.07

at møde mennesker i cyberspace

Jeg var inde på BookMooch, en side, der bliver omtalt i uge 4, for at se på nogle af de bøger, en af mine veninder havde lagt op.

Ham, der har lavet sitet, fortalte i et blogindlæg på siden, at han skulle rejse rundt i Europa. Blandt andet skulle han til København i forbindelse med Reboot her i slutningen af maj. Han efterlyste ideer til, hvad han og hans kone kunne se, når de nu alligevel var rundt i Europa, og jeg tilbød at komme med ideer.

Så nu er vi ved at finde et tidspunkt, hvor vi kan drikke kaffe.

Det er ikke sikkert, at det lykkes - det er altid frygteligt at skulle koordinere aftaler, synes jeg, men det er da en meget sjov måde at møde folk på.

Vi er begge to på ning, hvor der blandt andet er et forum for folk, der interesserer sig for Library 2.0, så der har vi også knyttet en forbindelse.

2 kommentarer:

Prinsessen på ærten sagde ...

At møde mennesker i den virtuelle verden tiltaler mig ikke.
Jeg vil gerne maile med mennesker, som jeg kender.
Jeg forstår ikke charmen ved at chatte eller spille playstation.
Jeg foretrækker en lang gåtur og bagefter the med en god murstensroman

M sagde ...

Det lyder da rigtig hyggeligt! Hvad har du så tænkt dig at anbefale? Hvidovre Bibliotek er jo altid en mulighed... :-)

Jeg har ikke selv mødt mennesker på den måde, men det er da en god måde at komme i kontakt med folk, man ellers ikke ville have en jordisk chance for at møde. Glæder mig til at høre mere.